söndag 21 april 2013

Tack Lufthansa

för att ni har så jävla dåliga löner så er personal måste strejka imorgon!

Just imorgon ska min man, som har turnerat runt i USA i nästan två veckor, befann sig i Boston när det bombades, kuskat runt i buss för att underhålla hundratusentals människor, flyga hem med just er.

Men eftersom ni inte betalar några vettiga löner så måste han nu vänta tio timmar extra i USA, för att istället ta flyget till London och sen vänta där i nio timmar till för att kunna ta sig hem till sin familj.

Hans dotter har längtat efter honom i nästan två veckor - hur ska jag förklara för henne att han inte kommer och hämtar henne på dagis?

Glömde jag att nämna att jag själv är hormonstinn, höggravid, har foglossningen från helvetet själv och också har längtat väldigt mycket!

Så tack Lufthansa för att ni förstörde min dag imorgon.

Tur att J iallafall kommer till natten mot tisdag.

Inga kommentarer: