söndag 1 september 2013

Nu är det krig

mellan mig och de jävla flugorna/larverna! 

Andra ggn denna vecka som jag går igenom skåp och lådor med disktrasan och rengöringsmedel i högsta hugg. Denna gång har jag också tagit till tops då jag tror att de lägger ägg(eller hur fan de förökar sig) i hålen, i skåpväggen.

Nu ska de döden dö!!! Äckel päckel fi fy fo och allt annat som går att svära... 

Försvinn ur mitt kök eller börja betala hyra👍

En gång blev det målat idag iallafall, ny färg inhandlad-tur att jag hade min bästa make med mig. Först hitta vi inte var färgen var... Sen hittade vi inte rätt färg... Till slut hittade J två burkar(!!!) med rätt kulör... Haffa den och sen till kassan, eller hur?  Nä då hittade vi sparkskydd till bilen, mamma önskade Blixten, trollungen valde den illrosa med prinsessor på!

Vi passade också på att hälsa på Nalle Puh som hälsade på i affären


Inga kommentarer: