lördag 7 december 2013

Nämen jag tror att

jag går och lägger mig...

Lillskrutt har feber och världens hosta och till på köpet så har trollungen sin förkylningsastma och en av de värsta dagar på länge gällande trots, skrik, gråt, sparkar och "göra tvärtemot vad mamma säger". 

Nu sover iallafall båda två och jag hoppas på en lugn hostfri natt.

Dagarna bara rusar iväg och det känns som jag har mindre tid för att blogga nu när jag är mammaledig än vad jag brukar ha när jag jobbar. 

Denna vecka har det vart playdate på leklandet Heron city - vilket bra ställe! Vi var där i onsdags fm och vi var helt själva... 
Inga odrägliga skrikiga barn med föräldrar som inte tar ansvar, inga köer till toalett, inga köer för att köpa kaffe och sen avslutade vi med lunch på mc d så klart. 

Här kommer lite bilder också









Inga kommentarer: