torsdag 24 maj 2012

Asså huvudet går på fullt

spinn och jag känner som jag inte hinner med hälften av vad jag borde.

Helgen som var spenderade vi med Muppsan med familj, i deras Paradis. Det var en helg med massor av god mat, skratt, lek och hoppande på studsmatta Ler

Helt suverän avslappning men som alltid går det så snabbt.

Tillbaka till verkligheten blev det att börja medicinera trollungen igen och jag har varit hemma hela veckan med henne då hon hosta tills hon kräkts.

Tur att vi har en tid snart hos hennes astma läkare, så vi kan ta upp frågan om mer medicin och eventuell allergiutredning

Imorgon ska trollungen äntligen tillbaka till dagis, hon har börjat tröttna på mamma…

Jag tar en sväng förbi Muppsan för fika, vuxensnack och planering och sen träff med min läkare vid lunch. Skulle egentligen haft avstämningen imorgon men den blev inställd pga sjukdom.

Ska iaf försöka bättra mig med bloggandet även fast jag inte är på topp just nuLedsen

Inga kommentarer: