måndag 29 oktober 2012

Förlåt

vet att jag varit dålig på att blogga, varit lite mycket och allt det där...

Iallafall skulle jag skriva in mig på AF idag, gick dit, tittade, frågade, stod i kö, hände inget, gick därifrån.

Seriöst finns det inget bättre sätt? Det var fullt med folk, lång kö och nr system-är inte nrsystemet till för att slippa stå i kö?

Hade ingen möjlighet att stå flera timmar i kö utan åkte vidare för mitt läkarbesök och döm av min förvåning...

Massa folk och nrsystem och vad händer? Kommer in precis när jag ska, utan köer och förseningar!

Säga vad man vill men AF har lite att jobba med...
Och sen en liten snabb fråga till:

- Är det ngn som känner ngn som fått jobb genom AF?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nja, främsta anledningarna till att gå till AF är väl snarare för att få sin arbetslöshetsersättning (om man nu är berättigad) och för att inte få sin SGI nollad.
/Rolle