fredag 8 juni 2012

Då har jag blivit utmanad av

Muppsan

1: Hur länge har du varit tillsammans med din sambo/kille/man?

Oj det var en bra fråga, nävars vi har vart tillsammans i 7år, gifta sen -08

2: Vilket är ditt drömyrke?

Hoppsan vilken bra fråga! Jag vet inte riktigt det varierar lite beroende på hur jag mår. Men jag tycker om att organisera, planera, genomföra och återkoppla. Usch vad flummigt det verkade Ler

3: Vad gör du i framtiden om 15 år?

Då har jag kommit på vad mitt drömyrke är, jobbar med det och har en sommarstuga i Östergötland som jag kan rymma till när det blir för mycket.

4: Vilket barnklädmärke är ditt nummer 1?

Har faktiskt inget speciellt märke, brukar välja efter kvalitet, mönster, pris-just nu går det inte att handla ngt utan att trollungen får säga sitt!

5: Bästa egenskapen hos din sambo/make?

Att han kompletterar mig i de kvaliteer som jag inte är toppen i.  Och han finns alltid där för mig och trollungen

6: Vad lägger du helst pengar på?

Trollungen!

7: När fick du en massage senast?

I förrgår när J blev tvingad för jag hade så ont i ryggen. 

8: Vad skrämmer dig?

Intolerans, människor som alltid håller med och naturligtvis att det ska hända ngt med trollungen och J

9: Skulle du kunna bo i ett kollektivt?

NEJ! Jag är lite för högljudd, pratar för mycket och tar för mycket plats för att kunna dela den med fler än min familjLer

10: Önskar du att du var bättre på något, och i så fall vad?

Ja! Att jag ngn gång ska lära mig att säga stopp, jag skulle också vilja bli bättre på att läsa av min omgivning och lyssna.

Inga kommentarer: