lördag 23 juni 2012

Ibland känns det som

vissa människor talar som de har förstånd till!!!
Hur menar Carola här?

Jag kan gärna ta bort alla röda dagar om vi tar bort religion isåfall!
Är inte det samma sak som hon säger?

Jag brukar inte reagera (!?!)på vad vissa (läs skenheliga) men ibland går det lite för långt!!!
Ursäkta oss som jobbar hela året och kanske vill vara lediga, utan att vi vet vad dagen betyder!!!
Eller är detta ett nytt sätt att "ragga" troende?

Suck! Kan man inte tänka sig för innan man öppnar munnen?
Eller är detta ett sätt att ta bort diskussionen om hårförlängningens vara eller icke vara?

Själv tycker jag inte det är speciellt  kristerligt att "hoppa" på andra människor i vad de tror eller inte!
Men vad vet jag?
Jag skulle iallafall aldrig vara ledig ngr röda dagar om Carola fick bestämma och lika glad är jag för det!!!

Inga kommentarer: